Biz proje iki gol bu bölümünde vardı. Biz hangi yamaları iyi noktalar oluşturmak için, değişik görüntülerde aynı noktada temsil bulmak gerekiyordu. Ve biz aktör hareketi takip zaman noktaları takip etmek gerekli. Zaman yerinde izleme noktalar kimliklerini gizli tutmak için gelir.
Bu iki gol, diğer ya da tam tersi ardına işlenen olabilir. ilk fikir buldum sonra, daha sonra farklı kamera görüntüleri yamalar takip etmek ve 3D her noktada yeniden yamalar kimlikleri,. Yamalar kimliklerini bilmek için, her kamera için önceki görüntünün yamalar ve mevcut görüntünün yamalar arasında en iyi eşleşen almak ve bu. Bir kamera için bir nokta oklüzyonlar ile başa çıkmak için, önceki görüntünün aslında kamera 3D sahnenin yansıtılmasıdır. "En iyi" eşleştirme. İki eşleşen yamalar arasındaki mesafeleri düşük toplamı tarafından belirlenirbu tekniğin sorunu görüntü işleme sonra, noktalar olmayan bazı yamalar kalmak olabilir ve böylece kolayca bir nokta olarak tespit edilebilir. Kötü bir yama "iyi" eşleşen arama sırasında yerini aldı, çünkü bir nokta Morover kaybolmuş olabilir. Bu seçim biraz dengesiz görünüyor, bu yüzden ikinci çözümü seçti.
Bir görüntü üzerinde her yama bir ray veya 3D geometri düz bir çizgi temsil eder. Iki düz çizgi (veya daha fazla) kendilerini kesme nerede noktalar vardır. Bunun için ilk önce biz onlar yeterince yakın (aslında kendilerini kesim asla). Olduğunda yamalar (veya ışınları) eşleşen
iki ray arasındaki mesafe kısmen epipolar geometri (Bkz. tarafından verilir Peter Sturm Ders ). Epipolar kısıtlama doğrulanması durumunda, iki ışın aynı noktada temsil eder. Biz rastgele seçtikleri her satırında bir: Bu iki temel vektörler ve iki nokta ile temsil vektörü arasındaki belirleyici karşılık gelir. Mesafenin bir değerlendirme için, iki kılavuz vektörün vektörel ürünü ile normu bölmek gerekir.
Bu işlemden sonra, biz sahnede bulunabilir fazla nokta olabilir, bu yüzden bazıları kaldırmak için küçük bir süreç çalıştırın.
Böylece biz yamalar bir nokta temsil biliyorum, bu yüzden 3D sahne inşa edebilirsiniz.
Bundan sonra, biz daha önceki 3D sahne ile bu sahneyi maç. Ilk izleme çok sayıda leke bulunması durumunda, bu eşleme lekelerin sadece ilk sayısını verir. "En iyi" noktalar tutulur. İlk izleme bazı noktalar kaybetmişse, eski lekeler tutulur.
Biz profesyonel hareket yakalama sistemleri kullanılan epipolar geometri, kullanabilirsiniz, çünkü bu sistem daha güvenilir görünüyor.
Bugün 88 Kişi 115 ziyaretçi (133 klik) Toplam 321439784858941325