Biz çekmek zorunda nesneleri kameralar ve ping-pong topları vardır. Biz topları için kameralar ve küre için koniler çizmek için seçtiniz. Konileri kameranın odak ekseni yönünde amaçlayan ve onlar gerçekte olduğu gibi küre positionned edilir. Kamera pozisyonları ve dönmeler tarafından verilen kalibrasyon . 3D-noktalarının konumları tarafından verilen 3D-İmar .
Nesnelerin yerleştirilmesi:
Biz bir Real-Time işleme izin vermek, her kare için her öğenin konumunu hesaplamak. Yine de, kameralar statik, biz bir glList kullanmak olabilir ama çok bir çok basit bir sorun (kim bir sinek ateş bazuka kullanır) için karmaşıktır.
Kameralar için, biz onları yere 2 adım var. Önce glTranslatef ile doğru pozisyonda geçerli modelview matris çevirmek ve sonra biz glMultMatrixf ile doğru yönde koni hedefliyoruz döndürün.
Topları için biz sadece onları yerleştirmek için bir çeviri gerekiyor.
Sahne Hareketli:
Sahnedeki tüm nesneleri bulmak mümkün olabilmesi için, biz 3D Dünya taşımak için bir "özgür görünümü" sistemi kurmak. Eğer Unreal Tournament veya CounterStrike (biz meraklılarının tanımak) gibi bir FPS bir hayalet iseniz gibi bakış noktasını taşıyabilirsiniz. Hareket sistemi olarak izleyin: Eğer bir pozisyon vektörü ve görme vektör bir çizgi var.
Yönü sağ tuşa tıklayarak bir fare hareketi whiile tarafından verilir. Ben takip ettim bu yazının benim hareket özellikleri oluşturmak için. Sağ ve sol tuşları ile bombalamak olabilir. Yukarı ve aşağı tuşları ile ileri ve geri yürüyün.Ve PageUp ve PageDown tuşları ile ileri ve geri çalıştırın.
Bugün 88 Kişi 43 ziyaretçi (51 klik) Toplam 321439784858941325