Bir görüntü kamerası tarafından vurulunca, ilk işleme beyaz sahnenin noktalar temsil gerekir bir siyah beyaz resim yaşıyor. Aktör siyah veya koyu renklerde giyilmelidir yüzden ve noktalar beyaz olmalıdır.
Görüntü İşleme bu kısmı için hipotez gri tonlamalı görüntüyü noktalar yukarıda sadece göründükleri bir eşik olması. Eşik belirlemek için problem pratik amaç için, her kamerası için aynı değildir, ve aynı zamanda atış koşullarının bağlı olmasıdır.
otomatik bir sistem bize görüntü işleme diğer türlü denemek neden olmak için amacı.
Histogram eşitlemek için:
In bizim sorunlu, işlenmiş görüntü, histogram izinleri olması gerekir eşitliyor, yüksek beyaz ton değerleri noktalar.Ve her kamera ve çekim koşulları için. Problem piksel noktalar kullanım sayısına bağlı olarak, çeşitli leke ton değerleri de olabilir olmasıdır. Biz nokta filtrelemek için çok bileşenleri tutmak seçin Ve eğer, biz kolayca noktalar olmayan bazı yamalar olsun. Yerinde kullandığı piksel sayısını tıkanıklığı nedeniyle değişebilir bu yana, yamalar genellikle görünebilir.
dönüşüm biraz yamaları kaldırmak için uygulanan, Erode / dilate oklüzyonları esnasında görünmesini bunları kaldırmak için yeterli değildir.
(Bu işlem pahalı olduğundan ancak aklı başında, ortalama) son seçim kullanıcının gri tonlamalı görüntünün eşiği, ve muhtemelen bazı çöp piksel kaldırmak aşındırmaya hakkı yerleşmek için izin vermektir
Bugün 88 Kişi 93 ziyaretçi (105 klik) Toplam 321439784858941325