Film,Klip Çekme
Ana Sayfa
İletişim
Ticaretimiz [VIP]
Kısa Film
Kısa Klip
Yönetmen
Sinema Tarihi
HD Film İzle 2012
HD Dizi İzle 2012
HD Klip İzle 2012
HD Kısa Film İzle 2006-2012
HD Fotoğrafçılık 2012
HD TV FİLMKLİP KANALI
HD Adobe After Effects
Etkisi Proje Film Özel HD
HD Motion Capture 2012
=> Proje
=> Ağ
=> Ayarlama
=> Görüntü İşleme
=> 3D İmar
=> Takip
=> OpenGL
=> Talimatlar
=> Fikirler
=> İndir
=> Hareket Yakalama Yazılımı
HD Özel Film Effects Proje Yapımı
HD Özel Film Başlık Proje Yapımı
Adobe After Effects CS6 2012 Profesyonel Dersler
VIP Girişi
Ziyaretçi defteri
Film Konuları
Modese İzle
Yasal Uyarı
Fikirler

Fikirler

 

Sistemimiz mükemmel ve hala geliştirilebilir değildir:

Ağ:

Biz yazılımlarının temel fonksiyonları C ağ sistemi geliştirilmiştir, ancak bu nesneler olarak ağ motor dikkate alınarak geliştirilebilir. Biz iş parçacığı sayısını en aza indirmek istedim, ama aslında bu ayrı bir iş parçacığı tüm bu parçası koymak daha "temiz" olması ve bu işlemek için sınıflar ve yöntemler kullanarak yapabilirsiniz.Kalibrasyon:

 

Daha önce söylediğimiz gibi, kalibrasyon Matlab ile yapılabilirdi ama OpenCV gibi cvFindChessboardCorners olarak kalibrasyon, () ve cvCalibrateCamera () kolaylaştırmak için çeşitli yöntemler sağlar. Edilir 
OpenCV ve CvCam konuları daha fazla kontrol ile, tek bir inşa başardı coul Yumuşak hangi kalibrasyon süreci de dahil olmak üzere hareket yakalama her aşaması ile ilgilenir.

Görüntü İşleme:

Bu bölüm üzerinde bir iyileştirme noktaları tespit etmek için görüntü ile değil, tüm resmin, sadece parçaların işlenmesi, örneğin, kullanılan algoritmalar optimize etmektir. Biz de mesafe verilen noktalar boyutuna çalışabilir aktör ayrı kameraları .

Takip:

Improvment en büyük miktarı bu bölümde yapılabilir. Biz kendi takip algoritmaları inşa ama kesinlikle örneğin Lucas Kanade yöntemi, farklı bir şekilde, bu işi yapmak için daha iyi algoritmalar var. Biz 3D izleme seçti, ama 2D izleme verimli ve hafif olabilir. 
biz 3D noktalar aramak nereye Biz de bölge sıkmak için Wiimote kullanabilirsiniz.

İhracat:

Extern animasyon yazılımı ile sistemi kullanmak için bir improvment örneğin Maya tarafından kullanılabilecek bir formatta, veri bilgisayarlı ihracat olduğunu.

UI:

Bizim yazılım konsol modunda çalıştırmak ve kullanıcı dostu değil, bir grafik kullanıcı arabirimi örneği için QT kullanarak, daha çekici ve daha basit hale böylece.


Bugün 88 Kişi 20 ziyaretçi (37 klik) Toplam 321439784858941325
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol