Birkaç hala fotoğraf başka bir şey ile başlayarak, bu dinamik yanan binanın görsel efekt çekiminden nasıl oluşturulacağını öğrenmek.
Gereksinimler:
Adobe Photoshop (bir deneme sürümünü indirebilirsiniz burada )
Particle Illusion (tam anlamıyla işleyen bir demo indirmek burada )
Belirli Trapcode (bir deneme sürümünü indirebilirsiniz burada )
Adım 1
Ne oluşturmak için gidiyoruz Photoshop bazı çalışma gerektirir. Bu esas olarak bir After Effects öğretici olduğu için, ben sadece temellerini anlatacağım ama bunu size almak için yeterli olmalıdır. Başlatmak için bir binanın bir resim çekmek ve Photoshop açın gerekir.
Adım 2
Sonraki size 2 daha fazla resim bulmak gerekir - bu enkaz bina ile bir ve kırık camlar ile diğer.
Sürükle ve bina kompozisyonu içine enkaz görüntüsü bırakın.
Ardından, dikdörtgen marquee aracı kullanmak istediğiniz yeri çevresinde bir dikdörtgen çizin kullanarak.
Adım 3
Farenin sağ tuşuna basın ve Seç öğesini seçin Ters, sonra da tüm ama ne gerek. Silmek için Sil vurdu
seçim kapatmak için Move Tool değiştirin ve Ctrl / Cmd + D.
Şimdi, kontrolleri dönüşümü binanın duvarına hizalayın kullanarak (perspektif ayarlamaları için Ctrl / Cmd tuşunu basılı tutun)
aşağıda biri mükemmel olmaktan uzak ama düzgün hizalamak için almak biraz zaman harcamak gerekir bu yüzden hazırlanmış hazır bir sürümü var çünkü ben gerçekten hızlı bir şekilde yaptım.
Adım 4
Şimdi bir Eraser Tool almak ve deliğe iyi birleşiyor böylece istenmeyen şeyler silebilirsiniz.
bunu yaptıktan sonra, bir siyah fırça çekmek, yaklaşık 3 piksel ve bazı% 80 daha düşük matlık kendi boyutunu ayarlamak deliği etrafında kenarları çizin. Sonra bazı kırık çizgiler çizin. Gerekirse 1px için fırça boyutunu değiştirin. Yeni bir katman oluşturun, sonra% 0 sertlik (tüylü kenarları) ile bir fırça türünü seçin, etrafında 30px olan boyutunu ayarlamak ve yaklaşık% 20 daha düşük matlık. Daha iyi karıştırmak, Doğrusal Soldurma (Ekle) moduna Blending ayarlayın. Deliğin etrafında Renkli (is, yanık işaretleri vb) ve düzeltmek için Smudge Tool kullanın.
Aşama 5
Burada kolayca bir kırık pencere yapmak nasıl.
içinde bir kırık pencere ile bir resim bulun (aynı zamanda monokrom olabilir), daha sonra, yukarıda açıklanan aynı tekniği kullanarak, istenen pencere ile aynı hizaya getirin ve Vivid Light onun Blending Mode değiştirin. Gerekirse, bu renk düzeltebilirsiniz. Aşağıdaki iki ekran bakın.
Aşama 6
After Effects gidin ve yeni bir kompozisyon oluşturmak. Bu İstediğiniz boyutu olabilir. Ben 720p @ 25fps ve yarım res ile gitti. Süre çok önemli değil, sadece daha iyi olduğunu düşünüyorum ne olursa olsun gitmek.
Adım 7
Bir kompozisyon olarak PSD ithal ile başlayın. Sonra ana kompozisyon sürükleyin. Küçültün etmeyin.
biz Particle Illusion alevler oluşturmak için gidiyoruz yana, bunun için bir arka plan referans görüntü gerekir.
gidin Bileşimi>> Dosya Olarak Kaydet Çerçeve ... Render Queue In JPEG ayarlarını. Ayrıca Ayarlar Render ve Full kadar çözünürlük ayarlamak için gidin.
bunu işleyin.
Adım 8
Aç Particle Illusion.
açık olduğunda, sizin katmanı vurgulamak kalan bu gri kutu üzerine çift tıklayın ve arka plan olarak sadece işlenen JPEG ayarlayın.
sorulduğunda, görüntü olarak sahne boyutu aynı yapmak için Evet tuşuna basın. Sağ üst panelde Döngü simgesi kutuyu da fark ve 120 500 kare onu değiştirmek yüzden size verilen malzeme 20 saniye (25fps üzerine) vereceğiz
Adım 9
Eğer Particle Illusion içinde oluşturmak olacak unsur alevler olduğunu. Ayrıca duman yapabilir ama (alfa kanalı ve AE manuel kontroller eksikliği) ile bazı sorunlar vardı onları özel kullanarak yapmaya karar verdi.
Şimdi ihtiyacınız nedir, sağ panelde önceden Flames bulmaktır. Varsayılan azından Grup 2 klasörde bulunuyor. Bu genişletin ve altındaki Flames bulacaksınız.
Şimdi, üzerine tıklayın ve resmin üzerine imleci. İmleç Eğer parçacık emetör yerleştirebilirsiniz belirten bir daire dönüşecektir.
Temelde, alevler yayan bir çizgi çizmek gerekir. Bu soldan başlamak önemlidir, aksi takdirde alev aşağı gidecek. Aşağıdaki ekran bakın ve benzer bir şey (alt sağ, sonra sol alt köşede tıklayın. - Daha sonra, puan sürülmesini durdurmak için farenin sağ düğmesini tıklatın) yok
Projenizi kaydedin.
Sidenote: Ben Particle Illusion 3 tam sürümünü kullanıyorum ama o ucuz değil, çünkü siz de 95 dolar civarında gider Particle Illusion GD kullanabilirsiniz. Ana farklılıklar eski motoru (2.) kullanımı, sen görüntüleri tek bir katman kullanabilirsiniz, blokerler, kuvvetleri, Süper Yayıcılar içermez ve farklı bir arayüze sahip. Pro Yayıcılar yanı GD ile çalışmak istemiyorum.
10. Adım
Şimdi, sol paneline bakın. Orada. Emiter özelliklerini bulabilirsiniz
Özellikler Açı altında Flames 0 yakaya, sağ tıklayın ve seçin.
Ardından Preload kutusuna Çerçeveler bulmak ve 200 girin. Bu zaten çizelgesindeki kare önce 1 200 kare yayılan verici olacak.
Adım 11
Çal (önizleme) tuşuna basarsanız, alevler çok hızlı olduğunu göreceksiniz. Bazı özelliklerini ayarlayarak bunu değiştirmeniz gerekir.
yayımlayıcının açılan menüden Velocity vurgulayarak hızı ile başlayın.
Adım 12
Bu zaman çizelgesi kare 1 konumlandırılmış konum önemlidir, aksi takdirde size ihtiyacım yok kareleri ayarlarsınız.
kırmızı kutuda çekerek% 120 Hız aşağı getir.
Sonraki Ağırlık gidin ve yaklaşık 15 olarak ayarlayın %
O% 15 Hareket Randomness ayarlanır
Sen önizlemek ve yanma yavaş ama yine de, hızlı hareket bir yeri vardır. olduğunu görebilirsiniz
kaydedin.
Adım 13
Açık Yaşam özellikleri ve% 135 olarak ayarlayın
değiştirmek gerekir son şey yaklaşık% 80 Yakınlaştırma olduğunu
hazırsınız Bu eğitsel için ancak farklı bir sahne varsa Emisyon açısı ve Açı hem değiştirmeyi deneyebilirsiniz.
tıklayarak Arka Plan Disable BG simgesini. kaydedin. Eğer pIllusionRender ile render yapacağım çünkü yazılımından çıkın. Bu sizin Particle Illusion dizinde olmalıdır.
Adım 14
Açık pIllusionRender.exe ve istenirse Tamam tuşuna basın.
Project Dosya ve Çıktı ayarlayın. Ben TIFF sırası (Alpha kanalı ile bir format gerekir) olarak çıkış için öneririz.
basın kaydedin.
Adım 15
Sonra gerekli Render Çerçeveler ayarlayın. Seçenek tuşuna basın ve OpenGL (bana hata verdi) ve maksimum ilerleyin görüntü kalitesi devre dışı bırakın.
alfa kaydet seçeneğini işaretleyin.
hareket bulanıklığı kapatın, aksi takdirde kötü şeyler demet vereceğim.
Hit Render. AE geçin.
Adım 16
AE yılında, Düz-Unmatted Alpha ile görüntü dizisi olarak içe. Sonra sağ fare üzerinde düğme ve vurmakFilm yorumlayın> Ana . 25 Kare Hızı ayarlayın.
Sonraki sürükleyin ve zaman çizelgesi içine bırakın ve renkler tamamen yanlış olduğunu ve bizim sahneye uymadığını göreceksiniz.
Tint ve Eğriler uygulayın ve ekran görüntüsünde gördüğünüz gibi. yapılandırmak onları
kaydedin.
Adım 17
Bu parça-mat ayarlamak için zamanı geldi. Bu amaca hizmet edecek yeni, beyaz bir katı oluşturun.
Kalem aracını kullanarak, yangın gelecektir hangi deliğin alt ve sağ kenarında bir maske uygulayın.
Ayrıca ortasında duvara yeni maske uygulayın böylece yangın olmazdı 't. geçmem
. ekran bakın ve buna göre Feather seçenekleri ayarlayın , Şimdi vurgulamak alevler katman ve Luma onu en İz-mat Ters ayarlayın. Göz Simge etkinleştirmek unutma alevler i did olarak bunu devre dışı varsa.kaydedin.
Adım 18
Daha önce de belirttiğim gibi, biz çok yeni bir katı oluşturmak duman için özel kullanmak için gidiyoruz.Buna özel uygulayın.
Sonraki, bunları daha sonra düşürmek daha az yoğun olmak istiyorsanız, temelde, bu yüzden duman yoğunluğu olacak 80 set Parçacıklar / sn.
delik Box dikdörtgen şekilli, seti Verici Tip Çünkü. Açıkçası duman sadece tek bir yönde yükseltmek gibi, Yön Yön ayarlanması gerekir. Şimdi, sanırım, kendini açıklayıcı bir açı ayarlamak gerekir: X Rotasyon: 115 Y Rotasyon: -30 Z Rotasyon: 40
Bildiğiniz gibi onlar uzaktan olduğunda, işler daha yavaş görünüyor, çünkü biz bunları yavaş hareket etmek istiyorum. Velocity indirilmesi gerekir:
Hız: 40
Rastgele Hız: 0
0: Hareket gelen Velocity
Düz duman yeterince iyi görünüyor, çünkü Ayrıca 0 Verici Boyutu Z ayarlayabilirsiniz. Bu biraz render süresini kaydedebilirsiniz.
kaydedin.
Aşama 19
Parçacık açılan gidin ve bu ayarları değiştirin:
Bizim bir duman uzun ömürlü olan 15 Hayat.
Parçacık Türü:. Cloudlet - Küre de çalışır ama çünkü onun düzensiz şekil Cloudlet tercih
Cloudlet Feather: 100
Boyut: 25
Opacity: 10
Rastgele Opacity: 50
Renk Koyu Gri için
Şimdi duman gibi bir şey aramaya başlar.
: Fizik altında
Rüzgar X: -5 biraz rüzgar simüle etmek.
Kaydedin.
Adım 20
Şimdi, Displace Türbülanslı geçerlidir ( Efekt> Distort> Türbülanslı Displace )
ekran görüntüsünde görüldüğü gibi ayarları.
tuşu ayarı bu bulutlu bir görünüm verir Karmaşıklık olduğunu. Biz ve tüm çevresinde yerinden değil gibi formu bırakmak istiyorum çünkü Tutar düşük olmalıdır.
, daha organik ve düzensiz bir görünüm elde (Turbulence) Ofset için Y değerlerini yükseltmek için Evrim değiştir bunu gibi değiştirebilir böylece zorunlu değildir İstenilen.
Adım 21
Bu Duman Verici için Pozisyon XY değiştirmenin zamanı geldi. Gibi gösterildi ya sen nasıl istersen. Musun
Ayrıca ofset Duman çizelgesindeki katman şekilde Kare az 0 parçacıklar tamamen yayılan olacaktır.
kaydet
Adım 22
Duman Parça-mat için yeni, beyaz bir katı oluşturun. Ekran resminde gösterilen Yine, bir maske çizin. . 90 Feather Set
Vurgu Duman tabakası ve en Parça-mat Luma Mat etmek. ayarlamak
Sonra hem vurgulayın Duman ve Smoke_matte katmanları ve alev katmanları altında taşıyın.
kaydedin.
Adım 23
Siz açıkça alevler çok büyük olduğunu görebilirsiniz. Kendi katmanı vurgulayın ve konumunu aşağı değiştirip.
Teşekkür İZLE-mat etmek, özgürce yapabilirsin. kaydedin.
Adım 24
Önizleme gördüğümüz gibi, malzeme gökten aşağıya düşüyor. Yeni bir katı oluşturun ve buna özel uygulayabilirsiniz.
şu ayarları yapın:
-Verici açılan-
Parçacıklar / sn: 50 - daha sonra gerektiği şekilde ayarlayabilirsiniz, bu uçan şeylerin miktarı olacak
Verici Tipi: Kutu - Açıkçası, siz eşit tüm ekranı doldurmak için onlara ihtiyacımız
Pozisyon Z: 20 - derinlik için bunu değiştirebilirsiniz
Tüm 3 Hız ayarı: 0 - biz onlara kendi uçan yapmak istemiyorum çünkü (fizik çalışır)
Ekranı doldurun:
Verici Boyutu X:
4000
Verici Boyut Y: 1200
Verici Boyutu Z: 10000
-Partikül açılan-
Yaşam: 30
Parçacık Türü: - Smokelet sıra kendi, özel yapılmış parçacık kullanabilirsiniz
: 100 Smokelet Feather
Boyutu: 7
Renk: Gri
Fizik açılan
Yerçekimi: 5
Spin Genlik: - 90 düştükleri gibi bu gerçekten çok önemli, türbülans ve rasgele, organik hareketin verecektir
Rüzgar X: -40 -, dediğini yapar
Bundan sonra, değişikliği yayımlayıcının Pozisyon XY böylece yayan parçacıklar (yaklaşık -1000 Y değeri) göremiyorum. Zaman çizelgesinde uygun katmanı Ofset.
kaydedin.
Adım 25
Geriye kalan tek eleman yanan açılış düşen bu küçük firey şeyler.
Yine, yeni bir katı oluşturmak ve özellikle geçerlidir.
Gerçekten kaç parçacı 10 için gerekli şekilde ayarlanır Parçacıklar / sn olan
Verici Tipi: Kutu
Yön: Yön
X Rotasyon: 90
Tüm 3 Hızlar: 0 - yine yüce yerçekimi kullanmak için gidiyoruz
Verici Ebat X: 100
Verici Boyutu Z: 200
o zaten maskeli olacaktır çünkü 0 Verici Boyutu Y ayarlayabilirsiniz
Ömrü: - 30 yavaş yavaş düşecek, çünkü onlar daha zamana ihtiyacım var
: - Tekrar, düzensiz şekil Smokelet Tip
100: Feather
Boyut: 1
Opacity: 80
Renk: Turuncu
Yerçekimi: 0,5
Spin Frekans: 2 - hareketinin rastgele bir bit Rüzgar X: -1
Ekran resminde gösterilen yaşam ve değişim verici tutumu konusunda Saydamlık ayarlayın.Çizelgesindeki katman ofset unutma.
kaydedin.
Adım 26
Yine bir parça mat tabaka olarak kullanılmak üzere yeni, beyaz bir katı oluşturur. Gibi ekran bir maske çizin ve ardından ayarlamak Firely_stuff Inverted Luma için katmanın parça mat. Ayrıca ekleme için Blending modunu ayarlayın. Kaydedin. Tüm elemanlar ayarlanır ve renk düzeltme ile devam edebilirsiniz.
Adım 27
Kolay renk düzeltme öncesi için tek bir kompozisyon içine her şeyi oluşturabilirsiniz. Bir ara Final_Comp . ya da ne istersen
sen kendi düzeltmek deneyebilirsiniz ama burada ne kullanılır:
Hue / Saturation - -26 Mavi kanal -50 Saturation ve Lightness
kontrast için bir S Eğrisi ve bazı Düzeyleri ayarlamalar yapmak için sahne karanlık.
Artı% 7 ve daha gerçekçi bir görünüm için unticked Kullanım Renkli Gürültü ayarlanır Gürültü miktarı ile Gürültü efekti kullanılmıştır.
Ayrıca ekle alevler için Blending modunu değiştirmek için deneyebilirsiniz.
Adım 28
Buna ek olarak ateş etrafına ışıma ekleyebilirsiniz. Yeni, turuncu bir katı oluşturur. Onun tüy 120 ve opacity% 70 olarak ayarlanır, ateşin etrafında bir maske çizin. Sonra Overlay Blending modunu değiştirmek. Aşağıdaki gibi Sonunda, Opaklık için ifadeyi ayarlayın: kıpırdatmak (1,20)
ekran bakın.
kaydedin.
Adım 29
Sen bitti. Ayrıca bir kamera ekleme ve hareket için hareketlendirebilirsiniz. Bunu yapıyoruz, geri dönmekMain_Comp , onun Kompozisyon Ayarlar'ı açmak ve daha fazla esneklik için boyutlarını genişletin.Gerekirse çok parçacık katmanları genişletebilir.