Kullanma dahili eklenti CC Particle World ve birkaç hile, bu oldukça gerçekçi görünümlü yangın vuruş nasıl oluşturulacağını öğrenmek.
Öğretici
Adım 1
Yeni bir kompozisyon olun. Eğer sahip olmak istediğiniz her türlü ayarı kullanın. Call it "Ana" .
Adım 2
Şimdi, ana yangın unsuru olacak yeni bir katı oluşturmak. O "Çağrı Parçacıklar " ve uygulamak CC Parçacık Dünya buna.
Adım 3
2.3 Ömür değiştirerek başlayın, daha sonra o kadar ateş yüksekliği için gerekli değiştirebilirsiniz.
Aç Fizik menü ve alt hız 0'a kadar ateş yerçekimi sadece göre hareket etmek. istiyorum çünkü
-0.02 ile Gravity değiştirin.
Sonraki açık Parçacık Tetrahedron menü ve değişim Parçacık türü. Sen diğer türleri deneyebilirsiniz ama bu benim için iyi baktı.
Adım 4
0.110 yangın, değişiklik Ölüm Boyut, Boyut Değişimi% 100 ve Max Opacity% 20 kadar bakmak için biraz daha yakın animasyon bir şekli değiştirmek için
Şimdi renkleri, ben # FFBF74 ve # FF6C00 ile gittik, o donuk renkler kullanmak daha iyidir çünkü o göreceğiniz gibi sonradan renk düzeltme ile daha kolay.
görünümün altına yayıcı yaklaşma Yapımcı menü ve değişim Pozisyon değerleri açın. -0.52 Ile 0.13 ve Pozisyon Z Pozisyon Y değiştirin.
Ayrıca 0.10 ile büyük emiter yüzden değişim yarıçapı X gerekir.
Izgara kapatın ve kaydedin.
Aşama 5
"Precompose Parçacıklar "katmanı ve onu aramak "Particles_percomp". kontrol etmeyi unutmayın yeni kompozisyon içine tüm özellikleri taşıyın . "Aç Particles_precomp " . Vurgulayın "Parçacıklar" katmanı ve uygulamak CC Vektör Blur . Bu bize ateş doku bazı verecektir.
45. Tutar değiştirin.
kaydedin.
Aşama 6
Uygula Displace Türbülanslı bize bazı usulsüzlük verecek aynı katman için. Bu biri için size istemediğiniz sürece bir şey değiştirmek zorunda değilsiniz.
Sonraki, geri gitmek "Ana" kompozisyon ve "yinelenen Particle_precomp " katmanı üç kez.
kaydedin.
Adım 7
Şimdi, biz bir güzel görünümlü alev almak için doğru lehçe ve renk gidiyoruz.
İlk ekle üst katmanın Blending Mode ayarlayın.
Ardından, en düşük birini seçin uygulamak Fast Blur ona ve 200 Bulanıklık ayarlayın. Kene Edge Pixels tekrarlayın.
Yine oldukça doğru görünmüyor. Tüm üç yangın katmanları üzerinde yeni Adjustment Layer.
kaydedin.
Adım 8
Uygula Bezier Çözgü ( > Bezier Savaş bozun ayarlama katmanı). Ekran görüldüğü gibi benzer bir şey onun parametrelerini ayarlayın. Kaydedin.
Adım 9
Daha sonra, tüm tabakaları vurgulamak ve "denen bir precompose Fire_element "kompozisyon. "Içeride kal Fire_Precomp " .
Şimdi bazı birleştirme yapacağız - Eğer onlardan bir kompozisyon düzenlemek zorunda "Fire_element"katmanları. Şimdi hepsi kendi başınıza yapmak gibi yaratıcılık senin hakkında. Varyasyon için ölçek kullanın ve özdeş bir animasyon olmazdı böylece her şeyi netleştirmek için unutmayın.
Ayrıca, ekleme her katmanı için harmanlama modunu ayarlayın.
kaydet.
10. Adım
Sonra, ben yeni bir Adjustment Layer yarattık ve böylece her şeyi biraz daha iyi görünüyor o ve animasyonlu Bezier Çözgü uygulanır. İstersen sen de yapabilirsin. Bu tekrar, senin arzularını bağlıdır.
Adım 11
Şimdi yangın renk düzeltebilirsiniz. Yeni Ayarlama katmanı oluşturmak ve uygulamak Dolgu buna etkisi.Ekle modu harmanlayan kırmızı ve değişim katmanlara rengini ayarlayın. Kaydedin.
Adım 12
Her şeyi Precompose "Fire_Composite" . Şimdi, cam için bir doku bulup almanız gerekir. "Içine yerleştirinAna " kompozisyon ve ekranı dolduracak böylece gerekirse boyutu düzeltin.
Adım 13
Hemen bir tabaka haritası olarak sadece hizmet edeceğiz gibi. Görünürlüğünü kapatın
Highlight " Fire_Composite " ve ikisi de uygulayabilirsiniz CC Vektör Blur ve CC Cam ona.
Değişim Vektörel Blur Tutar 40, Açı 22 derece ve set Vector map Ofset cam doku tabakası (Glass_texture.jpg). Bu bazı ek bozulma verecektir.
Sabit Uzunluk tipi ayarlanır. Kaydedin.
Adım 14
CC Cam ve cam doku tabakası değişim Bump Haritası seçin.
1 Yumuşaklık değiştirme, çok daha ayrıntılı bir demet vereceğim.
sonra netlik çökertmek için 20 Boyut değiştirmek.
200 Hacmi ayarlayın.
Gördüğünüz gibi, siyah oradayız malzeme sınırları çevresinde oluyor. Ölçeklendirin "Fire_Composite Artık onları göremiyorum kadar "katmanı. Kaydedin.
Adım 15
Yine, "her şeyi precompose Fire_Precomp ". Sizin cam doku getirin ve onu ekrana sığacak diye onu büyütmek. Ekran onun Blending modunu değiştirin.
Adım 16
Yeni Adjustment Layer ve uygulamak Eğriler ve Düzeyleri ona.
bazı kontrast verecek yani bir eğri çizin.
Adım 17
Şimdi, Düzeyleri için Gama değiştirebilir böylece tatmin edici bir sonuç verecek.
Adım 18
Yangın biraz sıkıcı görünüyor, bu yüzden gitmek "Fire_Composite" kompozisyon ve üst, önceden oluşturulmuş, Ayarlama Katmanı Glow uygulayın. Eğer farklı bir bakmak istiyorum takdirde başka bir değişiklik gereklidir.
kaydedin.
Bitti!