Tüm fırlatma 3ds Max İlk. Şimdi "> Şekiller> Metin oluşturma" gidin ve metin alanı türü "CG tuts" in. Bazı derinlik vermek için, ona "Extrude" değiştiricisi uygulayın.
ADIM 2
Şimdi "> Uzay Warp> Kuvvetleri> Rüzgar oluştur" bölümüne gidin. Bu görüş noktasında bir "Rüzgar" simgesi yaratacaktır. Görünümü liman metnin sol tarafına koy.
Adım
3
Aynı şekilde bir "Sürükle" oluşturmak ve görünüm liman "Rüzgar" yanına koyarım.
Adım 4
Şimdi görünümü bağlantı bu uzay çözgü değerlerini çimdik zamanı. "Rüzgar" seçin ve parametre rolloutunda, 0,5 "Gücü", 0.88 "Türbülans", 1 "Frekans" ve 0.02 "Ölçek" olarak ayarlayın.
Aşama 5
"Drag" için, 15.0, X-ekseni set "ıslatma özellikleri" grubu, 13.0, Y-ekseninde ve 15.0 için Z ekseni altında, Parametreler bölmesine günah.
Aşama 6
Şimdi Çizgi aracı yardımı ile bazı rasgele şekiller (gösterildiği gibi) yapmak. Not: nihai etkisi nasıl rasgele şekiller bu yapabilirim size bağlıdır. Hepsini seçin ve Grup oluştur.
Adım 7
Şimdi "> PF kaynak> Parçacık Sistemi Oluşturma" ve pencerelerinde herhangi sürükleyin gitmek.
Adım 8
Görünümdeki "PF Kaynak" simgesini seçin ve "Kur" rolloutunda, "Partikül Görüntüle" düğmesini tıklatın veya klavyenizdeki 6 çarptı.
Adım 9
Şimdi Parçacık Görünüm penceresinde görüntülenir. Bu görev için onlara ihtiyacım yok çünkü, bir Standart Akış oluşturma ve Görev Simge, Hız, ve ondan Şekil silin.
10. Adım
Olayı bir "pozisyon" nesne sürükleyin ve "Verici Nesneler" penceresinin altında, metin "CG tuts" ekleyin. Seçin "Malzeme ile Yoğunluk" in "Grayscale", "Use Alt Malzeme" açın ve 2 Malzeme Kimliği kutusuna ayarlanır.
Adım 11
Aynı şekilde, aynı zamanda olay için bir "Shape Örnek" ve "Kuvvet" ekleyin.
Adım 12
Bir "Rüzgar" ve "Force Space Warp" penceresinde "Sürükle" eklemek, "Shape Instance" ve "Kuvvet" için çizgi şekillerin grubunu seçin.
Adım 13
Şimdi malzeme editörü açın ve boş bir yuvaya bir alt / çoklu nesne atamak ve
2 malzemelerin sayısını ayarlayın. Şimdi alt malzeme 1 tıklayın ve Diffuse kanalında, (bu durumda beyaz) herhangi bir renk seçin.
Adım 14
Onun Saydamlık kanal bir Gradient Rampa koyun. Soldan sağa doğru doğrusal olarak, siyah rampa hareketlendirme. O beyaz e kadar 80. frame bulutlu zorunluluk böyle bir şekilde yapın. Ayrıca daha iyi bir görünüm için bu Gürültü bir parça ver.
Adım 15
Şimdi diğer alt malzeme 2 gidin ve diffüz bir Gradient Rampa koydu. Soldan siyah renkli bir şerit 80. kare kadar beyaz geçmesi gerekir ki bu şekilde sağa doğru doğrusal olarak rampa hareketlendirme. Ayrıca "Çıkış" panelinde ters yapmak.
Adım 16
Id 1 opaklık Gradient Rampa kopyalayın ve id 2 opaklığındaki yapıştırın.
Adım 17
Görünümünde limanda metne bütün bu alt / Çoklu nesne uygulayın.
Adım 18
Olay bir "Malzeme Statik" operatörü atayın ve "Assign Material" düğmesini beyaz bir malzeme slotuna sürükleyin.
Aşama 19
Işlemek için "F9" tuşuna basın ve metin "CG tuts" kırık rastgele şekilli parçacıklar haline güzel bir sahne göreceksiniz.
Adım 20
Render kurulum penceresini açmak için "F10" tuşuna basın ve 0 ile 143 render çerçeveleri ayarlayın ve HDTV (1280/720) olarak çıktı boyutu.
Adım 21
Piksel başına 32 bit (şeffaflık verecektir) ile TGA gibi dosya biçimini ayarlayın ve sonra bir görüntü sırayla sahne kılmak.
Adım 22
After Effects varsa, arka tarafındaki parlaklık eklemek gibi, bazı sonrası iş için kullanabilirsiniz. Bunun için After Effects içine görüntü sırası ithal. Eğer After Effects arayüzü ile aşina değilseniz, lütfen ziyaret www.vfxrider.com veya AEtuts .
Adım 23
Seçip "Ctrl + D" tuşuna basarak veya giderek "cgtuts" katmanı yinelenen olun "Düzenle> Kopyala".
Adım 24
İlki arkasında katmanı seçin ve "Efektler> Safir Aydınlatma> S_Rays" uygulanacaktır. Sizden Genarts Sapphire eklenti alabilirsiniz www.genarts.com . Işınları uzunluk ve renk değerleri ile oynayın. Siz de bakmak bu tür Trapcode Parlatıcı eklentisini kullanabilirsiniz.
Adım 25
Eğer play düğmesine basın eğer Şimdi, güzel bir logo dispersiyon sahne olacak!
Bugün 88 Kişi 18 ziyaretçi (20 klik) Toplam 321439784858941325