Adobe, daha hızlı performans değil sadece sağlayarak, sıfırdan inşa ettiği ray-izlenebilmektedir 3D render motoru ve yeni Global Performance Önbellek gibi bazı yapısal gelişmeler uygulanan, ancak profesyonel yetenekleri artmıştır. Böyle 3D Kamera Tracker, Panjur Tamir ve geçiş yumuşatma değişken maskesi kenarı olarak yeni araçlar ciddi profesyonel compositing araçlardır. Etkileri CS6 ve diğer Adobe araçlarının sonra arasındaki gelişmiş entegrasyon iş akışı daha hızlı ve eskisinden daha akışkan hale getirir.
Büyük ölçüde geliştirilmiş performans
Küresel Performans Cache özelliği Etkileri CS6 iyi-hatta eski Mac'ler üzerinde gerçekleştirildikten sonra yapar kaputun altında keşfedilen güçtür. Küresel bir RAM önbelleği, kalıcı bir disk önbelleği ve yeni bir grafik boru hattı: Bu birlikte çalışma teknolojileri kümesidir.
Küresel RAM önbellek zaman çizelgesi sadece bitişik kare gibi çoğaltılmıştır katmanları veya alt kompozisyonları üzerine her yerde tanınırlar yeniden çerçeveleri kullanır. Cached çerçeveleri katmanlar gizlidir ya ortaya çıkar, bir Undo / Redo operasyon sonrası geri veya zaman çizelgesi ayarlarını önceki bir duruma geri döndüğünüzde edilmektedir. Özelliği bir performans ceza olmadan deney ya da "dürtmek" öğeleri kullanıcıların kendi fikrinizi değiştirirseniz veya yanlışlıkla normal RAM önizleme silin ve yeniden oluşturma zorlayacaktır şey isabet etmelidir sağlar.
Kalıcı disk önbelleği sayesinde, daha önce işlenmiş olan bir projeyi yeniden açın ve önbellek sağlam ve acil önizleme oynatma için hazır olmaya devam olabilir.
Sizin üzerinde özel bir katı hal sürücüsü (SSD) seçilmesi sistemi olsun bir kule ya da harici bir USB veya Thunderbolt sürücü için disk önbelleği olarak kullanılır, bir iç sürücü ölçüde, sistemi daha da sabit disk vergi olmadan performansını artıracak. Ayrıca, bu önbellek o aynı çerçeve kullanan diğer projelerde yeniden kullanım için geri alınacağını bir projeden yüzden diski önbelleğe çerçeveler, aynı veya daha önceki oturumlarda açmış olduğunuz tüm projeler kareler içeriyor.
After Effects CS6 aynı zamanda daha iyi koşumları OpenGL ve video kartı, bileşimler, özellikle büyük ekranlarda büyük bir daha duyarlı ve anında oynatmak sonuçlanan. (Adobe Nvidia'nın daha önceki testlerde bazı grafik fonksiyonları eskisinden daha hızlı 16 katına kadar olmak üzere, 1.5 ila 2.5 kat kat ivme vermiştir olduğunu söylüyor.)
Yeni 3D ekstrüzyon, bükülebilir görüntüleri ve ray-tracing
Adobe tamamen After Effects CS6 3D çevre reworked vardır. Metin ve şekil katmanları artık eğimli kenarları ile çekilmiş olabilir ve film klipleri, görüntüler ve katı katmanları ya da alt-kompozisyonları 3D uzayda bükülebilir. Ve tüm 3D nesneleri gölgeler, yansımalar, saydamlık, speküler ve dağınık bir ışık ve daha atmak için birbirleriyle etkileşimde bulunabilirsiniz. Ray-takip render saydam malzeme ile çevre haritalama ve ışık kırılması ile, her zamankinden çok daha fazla gerçekçilik ile 3D nesneler artırır.
Yeni ışın izlenebilir 3D özelliği metin ve şekiller gibi vektör katmanları için eğim ve ekstrüzyon eklemenize izin verir.
Bu önemli 3D geliştirmeler yapılmış olsa da, Adobe 3D modelleme veya uygulama alanında rekabet etmeye çalışıyorlar olmadığı açıktır. Araçlar sadece temel animasyon ve hareketli grafik için üçüncü parti plug-ins güvenmek gerek kalmadan biraz daha gerçekçi sonuçlar elde sağlanan, ancak yine de böyle bir şey gerekir Zaxworks yumru haritalama ve sofistike tekstüre sahip 3D elemanları üretmek.
Bu sürüm ile 3D modelleri ithal edemez, ne de bu yeni 3D ortamı Photoshop CS5.5 işten 3D katmanları Canlı olacaktır: Onlar gerçekten önceki sürümlerinde diğer 3D elemanları ile etkileşimli hiç çalışmamış, bu nedenle orada hiçbir gerçek kaybı. Ben Adobe üzerine inşa etmek, en azından bazı basit ilkel şekil nesneleri dahil olurdu isterdim.
Ray-tracer yumuşak gölgeler rafine işlemeyi destekleyen eski scanline tabanlı Klasik 3D render, hafif azalma, DOF, hareket bulanıklığı, ve ışıklar aracılığıyla proje değiştirir. Speküler vurgular yoğunlaştı ve herhangi bir nesne üzerinde duruldu ve yansımaları odak görüntülemek ve ekledi gerçekçilik için bulanıklık olabilir olabilir.
Yeni ışın izlenebilir 3D özelliği ekledi gerçekçilik ile kompozisyonları ve görüntüleri katmanları bend sağlar.
Illustrator CS6 vektör entegrasyonu
Creative Suite entegrasyon içine bir başka büyük atılım olarak içe aktarılan Illustrator dosyası uygulanan Vektör Katman komutunu Yeni oluştur Şekiller vardır. Bu logolar, sanat ve tasarımları ile vektör AI ve EPS dosyalarını içe ve onları After Effects CS6 şekil katmanları düzenlenebilir dönüştürmek için olanak sağlar. Sen, dolgu ve kontur renklerini manipüle şekilleri düzenlemek ve wiggle Yollar ve wiggle Dönüşümü dahil şekil operatörleri uygulayabilirsiniz. Şekiller artık 3D çekilmiş olabilir bu yana, Effects CS6 sonra sağ iç animasyonlu, boyutsal logolar oluşturabilirsiniz.
Böyle Illustrator ve EPS dosyaları olarak Vektörel Şimdi Katmanlar Şekil ve ekstrüde ve 3 boyutlu uzay (aşağıdaki örnek videoyu bağlantıya bakınız) işlenir. Dönüştürülebilir
Tüyler Değişken maskesi kenarı
Bir besteci olarak, yeni değişken maske kenar tüyler özelliği son derece yararlı ve ben bekliyordum şey bulmak. Eğer bu bölgelerde yol boyunca tüyler miktarını belirlemek için ayarlanabilir kolları oluşturan kapalı bir yol maske, herhangi bir bölümü için yeni bir maske tüy Alet sonra uygulanabilir. Bu tek yol şu anda böyle bir hareketli nesne hareket bulanıklığı gibi sert hem de yumuşak kenar yüzeyleri karşılamak için değiştirilebilir anlamına gelir. After Effects önceki sürümlerinde, kullanıcılar birden fazla maskeleri oluşturmak ve değişken kenar daha sıkıcı değil sadece, hangi yumuşatma elde etmek için onları yığını var, ama zaman acı bir tecrübeye yolları animasyon yapar olacaktır. Maske Feather Tool ile, tek tek noktaları da zaman çizelgesi boyunca keyframed edilebilir ve maskelenen nesnenin ile ayarlanır.
Tüyler Değişken kenar maske veya kenarları çok tip nesneler üzerinde roto çalışmaları oluştururken büyük ölçüde yardımcı olur, artık mümkün.
DSLR çekim için daha fazla yardım
Yayımlanmasıyla birlikte After Effects CS5.5 , Adobe film verilerini analiz eder ve el ve titrek kulesi görüntüleri stabilize inanılmaz bir iş yapar Çözgü Sabitleyici, tanıttı. Bu artık taşınabilir video bir sürü üreten gelişmekte olan DSLR atıcılar için önemli bir araç olmuştur. Oysa bir CMOS sensör ile dijital fotoğraf makinelerinde çekilen görüntüleri ile oluşan bir sorun Panjur veya "jello-cam" etkisi-Sensörün dikey tarama özellikle, kamera hareketi ile devam edemez yan olduğunu panning tarafına. After Effects CS6 görüntüleri analiz eder ve düzeltici bir sonuç üretir Kepenk Tamir etkisi tanıttı. Bu çekim sırasında kameranın açısına bağlı Çözgü iki kullanıcı tarafından seçilebilir algoritmalardan birisi veya Piksel Hareket ve tarama yönleri bir seçim kullanarak çalışır. Etkisi de ayarlamalar ince ayar ve küresel bir film klibine uygulanan aşırı-düzeltmekten tutmak için zaman çizelgesi üzerinde keyframed edilebilir.
Yeni Kepenk Tamir etkisi görüntüleri analiz eder ve düzeltici bir sonuç üretir. Bu orijinal çekim olduğunu.
Kepenk Tamir etkisi Çözgü veya Piksel Hareket algoritma ya kullanır. Atış tamir sonra budur.
Ben bu etkinin çoğu durumda iyi çalıştı bulundu, ama tüm film için bir çare değil. GoPro spor kamera, çarpıtmalar her yöne hareket ediyor çünkü Kepenk Tamir tarafından tamir edilemez kameranın sallanmasını titreşimler veya hızlı kaynaklanan jello-kam etkisi gibi küçük bir çip kamera durumda.
3D Kamera Tracker atış içine alır
Yeni 3D Kamera Tracker etkisi otomatik olarak 2D video görüntüleri, hareket analiz eder ve konumunu, yönünü ve sahneyi o gerçek kameranın görüş alanını hesaplar ve orijinal görüntüleri maç Etkileri CS6 sonra yeni bir 2D kamera yaratır . Sonuç size izleme nokta bulutu üçgen puan atamak bir hedef noktasına kadar olan metni, katı / null ve gölge-catcher katmanları uygulayabilirsiniz için bir 3D kamera.
Biraz el görüntüleri I kamera titremesinin bir sürü yürüyüş tamamlama sırasında vuruldu çalıştı, sonuçları itibariyle aslında oldukça şaşırdı. 3D Kamera Tracker inanılmaz iyi orijinal kamera hareketlerini takip ve bazı hareket bulanıklığı ilavesi ile, sonuçlar oldukça etkileyici idi.
Nokta bulutu ve hedef Etkileri CS6 After 3D Kamera Tracker tarafından oluşturuldu.
Sen analiz klip nokta bulutu üzerine imleci getirdiğinizde ve size metin veya katı / boş katmanları eklemek isteyen için uçağı ile hedef hizalayabilirsiniz. Sizin tarafınızdan üç otomatik olarak seçilmesine puan shift tıklayarak istediğiniz yere hedef tam kadar bulut ek puan daha seçebilirsiniz. Sonra, hedef üzerine sağ tıklayarak, istediğiniz 3B katmanları ve kamera oluşturmanızı sağlar. Ben 3D ekstrüzyon metin üzerinde kullanılan ışıklar ona bağlı olduğu duvarda bir gölge ve daha fazla gerçekçilik sağlayacak yüzden benim test olarak, ben de bir Gölge Catcher katmanı eklendi.
3D Kamera Tracker uygulanır ve 3D metin ekstrüde olmuştur sonra, sonuç (aşağıdaki örnek videoyu bağlantıya bakınız) çok gerçekçi.
Bu özelliği iyi yapmaz çerçevenin dışına taşımak puan takip ne, daha yaklaşık 60 derece daha panning edilir görüntünüzdeki ya kamera yürüyüş gibi hareket halindeyse oldukça kısa olmak zorunda bu yüzden, ya da eğer. Bu çekim için, örneğin hangi gemi ile Mocha AE olarak düzlemsel bir izci kullanarak daha iyi olurdu Etkileri CS6 ve bir çok gelişmiş Mocha AE iş akışı sunuyor sonra. Bu tek başına bir yazılım eklediğiniz nesneleri konumlandırmak ve vertex'ler roto-spline üzerinde yanı sıra Mocha Şekil maskeleri üzerinde tüyler oluşturmak için düzlemsel izleme uygulamak için izin verir.
Adobe Mocha AE izleme için doğrudan bir bağlantı ekledi.
Diğer geliştirmeler
Otomatik Duck ayrı bir ürün olarak daha önce mevcut, After Effects yeni Pro İthalat kolayca After Effects diğer programlardan CS6 video içe aktardıktan sağlayan bir entegrasyon aracıdır. Bu Avid Media Composer ve Symphony AAF / OMF dosyaları yanı sıra, Apple Final Cut Pro 7 veya daha eski XML dosyaları ile çalışır. Desteklenen Avid ve Apple dosyaların çevirileri Birçok pozisyon, ölçek, döndürme, kareler, kompozit gelenekler, başlık, hız değişiklikleri, ve daha fazlasını içerir. Pro, After Effects CS6 Effects gönderim sonra İthalat.
Bunların 35 32-bit kayan noktalı işlemci desteği ise, 16-bit-kanal başına rengi destekler CycoreFX HD Suite, dahil olmak üzere bu sürümü ile 80'den fazla yeni ve yerleşik güncellenen etkileri vardır. Bu renk derinliği artar ve bantlama ve önceleri düşük çözünürlüklü renk düzeltme fazla uygulandığında etkisi-özellikle fark yarattığı diğer eserler azaltır.
Daha önce böyle bir Haç Blur, Renk Nötrleştirici, Çekirdek, konu, Çevre, Yağmur, Kar yağışı, Blok Yük, Plastik, Line Sweep, WrapoMatic ve Overbrights gibi efektler, sonra ile birlikte değildi bu takımı bazı yeni etkileri vardır. Böyle hareket bulanıklığı ve ilgili CycoreFX etkileri kompozisyon 3D ışıkları desteği gibi donanımlar da vardır.
ARRIFLEX D-21 veya ALEXA dijital kameralardan yerli ARRIRAW görüntüleri almak yeteneğini Etkileri CS6 sonra da yeni. Adobe SpeedGrade için doğal destek şimdi var. Bak dosyaları, cineSpace. Csp dosyaları ve aşılması Iridas. Küp dosyaları. RED R3D dosyaları, XML ve DPX dizileri için mevcut destek eklendi, bu Etkileri CS6 profesyonel bir sinemacı iş akışı gerçekten parçası sonra yapar.
Macworld'ün tavsiyesi
Eğer CS5 veya önceki After Effects güncelleme uzattı, ben bunu dikkate çağrısı yükseltme ya da toz içinde kalırlar. Bu güçlü bir deyimi gibi geliyor, ama haklı olduğuna inanıyorum. After Effects CS6 program versiyonu 7 ilk büyük güncelleme yana aldığı en önemli gelişme olduğunu söyleyebiliriz.Sadece ek özellikler ve eklentileri bir sürü değil, gerçekten, yeniden çalışılmış, ve geliştirilmiş güçlü kompozisyon ve hareketli grafik oluşturma aracı değil.
Ben hala bazı temel ilkel şekil nesneleri yeni 3D ray-iz çevreye eklenen görmek istiyorum, ve cs5 tanıtıldı Roto Fırça aracıyla geliştirilmesi için bir oda kesinlikle orada olsa da, CS6 'deki gelişmeleri profesyonellerin ihtiyaçlarına cevap var Bugünün film endüstrisinde. Ve delicesine uygun yükseltme seçenekleri-ya yeni Creative Cloud abonelik var bu fırsatı kaçırmak için hiçbir neden yok.