Film,Klip Çekme
Ana Sayfa
İletişim
Ticaretimiz [VIP]
Kısa Film
Kısa Klip
Yönetmen
Sinema Tarihi
HD Film İzle 2012
HD Dizi İzle 2012
HD Klip İzle 2012
HD Kısa Film İzle 2006-2012
HD Fotoğrafçılık 2012
HD TV FİLMKLİP KANALI
HD Adobe After Effects
Etkisi Proje Film Özel HD
HD Motion Capture 2012
HD Özel Film Effects Proje Yapımı
HD Özel Film Başlık Proje Yapımı
Adobe After Effects CS6 2012 Profesyonel Dersler
VIP Girişi
Ziyaretçi defteri
Film Konuları
=> Yüzüklerin Efendisi Yapımı
=> G.O.R.A. Yapımı
=> TWILIGHT SAGA: ECLIPSE
Modese İzle
Yasal Uyarı
TWILIGHT SAGA: ECLIPSE

TWILIGHT SAGA: ECLIPSE

Görüntü Motoru Saga Katıldı.

Görsel Efekt Süpervizörü Kevin Tod Haug David Slade, üçüncü taksit Müdürü Görüntü Motoru tanıttı Her, 2009 yılı yaz aylarında başlayan Twilight film serisinin.

Resim Motor dahil olmak üzere proje üzerinde, daha önce Haug ile çalışmış bir Time Kırışıklık (2003) veBay Sihirli Oyuncakçı (2007). Üzerinde stüdyonun Oscar ® adayı iş etkilendim olan District 9 olarak köken hikayesi açıklamak için flashback olarak görünür yaratıklar -, Slade ilk "Tarihsel Kurtlar" olarak adlandırılan özel Vampir çekim için doğallık ve ham bir fikir getirmek için Görüntü Motoru brifing Alacakaranlık kurtadam irfan.

Bu iş kapsamında hızla büyüdü ve 300 çekim üzerinde numaraya gitti - Görsel Efekt Yapımcı Shawn Walsh özetler gibi, kapsayan: "Kurt Adam animasyon, dijital çift, vampir ölüm, dijital ortamlar, mat boyama ve kompozisyon yükler"

Nick Brooks, Üretim Görsel Efekt Süpervizörü kesin sonuçları hakkında şunları söylüyor:. "Görüntü Motoru Twilight Eclipse en zor görsel efekt bazı iş tamamlanmış Onların 3D Kurtlar filmin en iyileri arasında ama çarpıcı işin sadece bir kısmını temsil onlar Görüntü Motoru yaratıcı tutku ve teknolojik mükemmellik arasındaki dengeyi buldu. yarattı. Ve bağlılık ve can-do tutum, büyük bir deneyim son derece zorlu bir proje yapılmadı! David ve ben tüm Sanatçılar bizim için büyük hayranlık ve şükran ifade etmek istiyorum , Görüntü Motor Ar-Ge Ekibi ve Yönetimi. Onlar ortak güvenilen. "

Gösteri estetik teknik zorlu için zorlu arasında değişen külot ile geniş bir görünüm geliştirme ve Ar-Ge desteği, çıkıyor. Şimdiye kadar en ödüllendirici biri ekip yeni tedaviler ile deneme gecikmeyi verildi yeni kurt, için gerekli kürk boru hattı inşa edildi.

Görsel Efekt Süpervizörü içi, Jon Cowley özetliyor: "Görüntü Motoru sıfırdan bütün bir özel kürk boru hattı oluşturuldu. Bizim Ar-Ge ekibi 3Delight esnekliği yararlanarak, kürk teknolojisindeki en son gelişmeler tüm içeren bir alan gün vardı. "

Peter Muyzers, Şirket Ortağı ve göstermek için Dijital Üretim Şefi, meydan açıklar: "Tahmin edeceğiniz gibi, Tippett Studio çok yüksek bir standart batmıştı 'New Moon' ve buna ek olarak, her iki stüdyoları yine çıtayı yükseltmeye bilgi verildi . Resim Motor bu ispatlamak zorunda kaldı, iken aynı zamanda tarihsel kurt için yeni bir görünüm gelişimi ile görevli olan. "

Ar-Ge Programcı John Haddon 90 gün içinde tamamen işlevsel bir kürk-render araç seti ile yapılan hızlı bir gelişme programı, Ar-Ge departmanı yol açar.

Sonuçların konuşan Muyzers sonuca varıyor: "Çok sağlandı gerçekçilik düzeyi ile ve ne kadar zengin ve ayrıntılı kürk büyük ekranda görünüyor memnunum. Bu Görüntü Motoru rekabetçi bir düzeyde etkileyici yaratık iş ulaşma yeteneğine sahip olduğunu bir kez daha kanıtlıyor ve sonuçlar kendileri için konuşuyoruz. "

"Bu projenin en karmaşık ve detaylı bir parçası oldu: Cowley açıkladığı gibi CG Kurtlar oluşturma, stüdyo birden çok takımın katılımıyla çıkıyor. Bu çaba hemen hemen her bölüm için çalışma büyük miktarda temsil ve bir teknik, animasyon, ışıklandırma ve sunum meydan okumaydı. Herkesin yaşam bu karakterleri getirmek için bir şans alma hakkında jazzed. "

Ken Çelik, Animasyon Danışman liderliğindeki animasyon ekibi, ikna edici bir 1500 kiloluk yaratık uygulamadan meydan mücadele için doğal kurt hareketleri inceleyerek zaman geçirdim.

Çelik açıklıyor: "Biz karşılaşılan en büyük zorluklardan biri Twilight kendi hareketleri gerçekçi tutarken büyük kurt inanılmaz hızlı hızlarda hareket animasyon edildi Biz gövde, baş ve omuz ve ayak bileği hareketleri vurguluyor tarafından karakterler daha fazla ağırlık ekleyerek bu telafi.. son boyutuna ve karakterlerin ağırlığı algısı destekli, performans üstüne kas ve kürk dinamikleri ekleme. "

Görüntü Motoru için diğer bir engel karmaşık bir görünüm-geliştirme çalışmaları çağrısında vampir ölüm etkileri, gelişmekte çıkıyor. "Bu soyut bir görünüm gelişmekte olan yetenekli bir ekip vardı ve Chris Zammit, bizim göz dev sanatçılarından biri, bu süreçte önemli bir rol oynadı" Cowley diyor.

"Biz bir iç yapısı oluşturma ve 'açık' zaman yaratıcı bir vampir ne için fizik belirlenmesi ile görevli idi. Bizim CG Varlık Danışmanı, Nigel Denton-Howes, anatomik bağırsaklar için bir göz gelişmekte olan bazı iyi eski moda Photoshop zaman geçirdim. Sonra ayrı bu vampirler gidip kırmak zorunda kaldı.

Üç veya dört adet çok daha fazla karmaşık versiyonları kadar yineleme vardı. Bir aşamada, örneğin, biz elli farklı parçalar halinde yıkıcı bir vampir kafası vardı. "

Vampir hızlı etkileri Kıdemli Compositor Shervin Shoghian tarafından on-set geliştirilmiştir, Vancouver Film Stüdyoları'nda, editoryal içinde gömülü iken. Stüdyonun NUKE yeterlilik büyük temettü ödedi nerede Hamish Schumacher, Birleştirme Kurşun tarafından miğferli kompozisyon ekibi, aynı zamanda, geniş dijital ortamlarda ele.

Yaz aylarında güneşli bir günde geçen bir sahne sorunsuz kapalı sahnede bir kar-sahne atış ile entegre edildi - Bu muhteşem dağ üst dijital ortamda uzantıları dahil.

Schumacher açıklar gibi:. "Amacımız bu dondurucu soğuk kış ortasında dağlarda dışarı vuruldu gibi son çekim görünmesi için olan bazı içi mat ressamlar yardımıyla, besteciler kullanmak başardık bir soğuk konuma satmak için arka plana karla kaplı ağaçlar ve dağların çeşitli katmanları proje Nuke 3D sistemi.

Bu çekim kek üzerine krema arka plan katmanları ve ön karakterler arasında süzülüyor kar bir ışık miktarı eklemek için karardı. Bu gerçekten çok soğuk bir ortam gibi dizisi görünmesi için yardımcı oldu ve birlikte her şeyi bağlı. "

Görüntü Motoru da dağın tepesinde çevre için bir ana mat boya verilen butik dijital mat boya satıcı Hatch FX, birlikte çalıştı. Resim Motor sonra Mount Seymour de yere Görsel Efekt Plaka Danışmanı Robin Hackl tarafından alınan geniş yer dijital SLR fotoğraf ile bu resim birleştirdi. Sonuçta dağın tepesinde ortamı oluşturmak dahil on-set ve konumu fotoğraf ölçüde farklı aydınlatma senaryoları alınan ve son görüntüleri kusursuz bir görünüm elde etmek dijital mat resim, dijital SLR ve dijital atmosferik etkiler dahil.

"Görüntü Motoru çalışmalarının çok çeşitli bir portföy ele Eclipse '", "... ve sonuçları çarpıcı: Walsh sonucuna varmıştır. Biz yaratıcı David Slade bize sunulan bu benzersiz zorluklar kavga yeteneğimizi gerçekten gurur duyuyoruz ve gelecekte onu tekrar ve Summit Entertainment ile çalışmak için sabırsızlanıyoruz. "


Bugün 88 Kişi 4 ziyaretçi (7 klik) Toplam 321439784858941325
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol